пятница, 7 июня 2013 г.

Ä°simsiz

#FotoRus# GIF



#FotoRus# GIF

Aslında çok garip o günden sonra hiç kavuşamadık. Tenine az değdim tam karışamadık. Yanımdayken...

Aslında çok garip o günden sonra hiç kavuşamadık. Tenine az değdim tam karışamadık. Yanımdayken hissedemedim seni hiç, ne olduysa gidince oldu. 600 kilometre uzaklaştım senden ama sanki bir o kadar kilometre yakın hissettim kendimi sana. Gittin.İlk gidenler hep en sevilenler olur. En azından bende öyle oldu.Benliğimi kaybettiren aylar geçti ardından, çünkü beni ben yapan sen gitmiştin benden.Dayanamadım bazen sözlerimle canını sıktım senin. Ya da o kadar söz söylememe rağmen umrunda olmadım, canını bile sıkmaya yetmedi bana verdiğin değer.Zor olsada zaman geçiyor. Sen eskiyorsun, anılarımız eskiyor,sana verdiğim değer eskiyor, gülüşlerin,öpüşlerin, sözlerin eskiyor. Ama aşkın, sevginin, özlemin zamanla ne ilgisi var? Şarap misali eskidikçe değeri artıyor seninle olan anılarımın. Çünkü benim şarabıma özlemle değer biçiliyor.Sadece adımı biliyorsun, yaşadığım yeri, fiziksel özelliklerimi belki tenimi.Kendine fırsat vermedin ki beni tanımak için.Sevdin, tenimi hissettin ve terk ettin.Hatalıyım.Yaşadığım hisleri, inandığım sözleri çok ciddiye aldım. 26 temmuz 2011 den yana ne kadar kısa zaman geçti. Susmak ne kadar da kısaymış, şimdi anladım.

Комментариев нет:

Отправить комментарий